marți, 22 iunie 2010

Furtuna in desert-operatiunea ploaie-n campie: Timisoara 21 Iunie 2010




Na bai cei ce gauriti ozonul si incalziti planeta felicitati-va! Ati invins! Din nou si din nou! O ultima victmi a fost timisoara ieri seara. Cine a fost in zona a vazut. Ma simteam ca la tropice, batea vantul in rafale ploaia rapaia pe acoperis(din pacate a mai trecut si prin el si prin burlanul de scurgere a blocului, pana in mijlocul sufrageriei). Anyway, eu am scapat ieftin fata de baietii cu masini inecat sub viaductele imputite din tm! Am vazut niste filmulete haioaso-cumplite cu furtuna din Timisoara si alte parti si nu m-a facut sa rad cine stie ce. Iata cateva mostre de inundatie locala timisoreana:











Na cam asa arata pe la mine. Ideea e ca am auzit ca in tot orasul putea-i sa joci "din oceanul Pacific, a iesit cate-un Golf mic, si pe coada lui scria Tm01xxx, si mai scria Primarie du-te-n ....bip cu canalizarea ta!

Va urez o uscare placuta la cei ce ne-am udat ceva(compasiune maxima!). In rest voie bune si ploi mai mic, mai light daca se poate de la Cei de Sus. Multumim!

Sarutari umede si cu grindina, de la Acridutzu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu